Saturday 21 January 2012

Never stop thinking of you !

, capital A, boleh aku maki kau tak? bodoh, bangang, bengap, ****, ****, ****** ! haihh, asal kau neh payah na berambus dari hidup aku wehh? mcm laa kau sorang jee yang ade kat dalam dunie neh . Daa lame kite break, tapi kau still dalam hati, kepale otak aku neh >< haihh, susah laa aku camnie. Sebenar nyee, sampai sekarang aku masih sayang kan kau even kau daa lupekan aku . Tapi takpe, aku akan terus dan terus tunggu kau . Tak kesaa laa even kau daa ade perempuan laen pun ;) okayy ? haha. wtf, *asal kau bodoh sangad ain* Aku punye suke laa, kauorang sibuk pahal? nak mati, tumbuk kangg ! :P errr, daa lame tak jumpe kau, sumpah IMY =( tak tahan rindu, nak nangis boleh? Hurm, jangan . Taknak nangis sbb kau, kau penah cakap dgn aku jgn tangisi org mcm kau . . okayy, aku dengar cakap kau (: aku try tahan , sorry wehh, tetap takboleh =( Capital A , i never stop thinking of you babe, even one day ! Kau perlu tahu, SAYANG aku pade kau kuat sangad. Walaupun, aku couple dgn org laen, tapi kau tetap ade kat dalam hati aku sayang . . Aku tahu sekarang kau daa jadi milik org laen, tapi aku daa janji dgn diri aku yang aku akan tetap tunggu kau :) Swear, ILOVEYOU <3

No comments:

Post a Comment